KORISNO

Koliko je sna dovoljno djeci

Rutina je veoma važna, ali isto tako i udobna soba u kojoj će se dijete osjećati dobro

Z. K.

Soba u kojoj dijete spava treba da bude mirna i udobna

Foto: Ilustracija


Predškolarcima je potrebno 10 do 13 sati sna dnevno. Važno je da postoji rutina, pa odredite vrijeme kada se odlazi u krevet i kada se ustaje ujutru.

Da li su predškolcu potrebne drijemke tokom dana

Mnogi predškolarci odspavaju svoje sate tokom noći, pa nemaju potrebe da spavaju tokom dana. To je u redu. Postoje i oni koji i dalje imaju potrebu da odspavaju tokom dana nekih sat . To se dešava ako dijete ne spava dovoljno noću, ako je hiperaktivno, trlja oči, nervozno je. Aktivni predškolarci koji se bave nekim sportom možda će imati potrebu da odspavaju tokom dana, a ako ne, svakako treba da se odmaraju.

Kako pomoći djetetu da dovoljno spava

Rutina je veoma važna, ali isto tako i udobna soba u kojoj će se dijete osjećati dobro. Ne zaboravite i rutinu prije samog spavanja, koja može uključiti odlazak u kupatilo, kupanje, oblačenje pidžame, pranje zuba, čitanje knjige. Ugasite ekrane bar sat prije odlaska u krevet i nemojte ih držati u spavaćoj sobi.

Soba u kojoj dijete spava treba da bude mirna i udobna. Neka dijete odabere svoje ćebence i igračku sa kojom će spavati. Ako se plaši mraka, možete da uključite neku zagušenu lampu. Spavanje može otežati i to ako dijete uvijek zaspi na drugom mjestu, pa onda poslije u svom krevetu ne može.

Šta ako dijete ima problema sa spavanjem

Uobičajeno je da djeca u ovim godinama ne žele da odu u krevet i da se bude noći. Mnogi mališani imaju noćne more i zbog toga ne mogu zaspati.

Ako se dijete budi tokom noći i zove vas, probajte da se ne odazovete baš odmah. Dajte mu priliku da zaspi samo, bez vaše pomoći. Ako je uplašeno i uznemireno, onda ga ne ostavljajte samo, već idite da mu pomognete i da ga umirite. Kada umirite dijete, objasnite mu da je vrijeme da se spava.

Više o temi Djeca

I DALJE OPTIMISTIČNA
Samohrana majka ima 40 godina i 44 djece

Više o:

Djeca San Zdravlje
NA VRH

Podijeli članak na