Gladovanje je najgori izbor

PREHRANA DOJILJA Šta morate znati

Gladovanje je najgori izbor Dojilji su potrebna tri glavna obroka dnevno, a između njih manji obroci koji se sastoje od voća, povrća ili proteina

Nakon mjeseci iščekivanja, beba je napokon stigla. Želite se što prije vratiti u svoju predtrudničku odjeću, ali se pitate kakav će utjecaj vaša prehrana imati na mlijeko, dojenje i dijete.  

Ako dojite, dijete ovisi o vama, sva njegova prehrana i rast, pa je vaša dužnost osigurati sebi i djetetu zdravu i kvalitetnu hranu. Za dijete ništa nije bolje od vašega mlijeka.

Dobra vijest za dojilje jeste da dojenje pomaže u smanjenju tjelesne težine.

Nikako ne smijete zaboraviti da vam je trebalo devet mjeseci da se udebljate. Zato dozvolite svom tijelu devet mjeseci oporavka prije nego što krenete u drastično gladovanje.

Kako jesti

Imajući na umu sve to, šta treba jesti? Ne postoji univerzalan odgovor na ovo pitanje. Vaše želje i potrebe su samo vaše. Međutim, zlatno pravilo glasi: izbjegavajte prekomjerno unošenje masne hrane, kofeina i alkoholnih pića.

Preporučljivo je jesti raznovrsnu hranu. Hrana koju jedete mijenja okus mlijeka i na taj način navikavate dijete na okuse koje će jesti kasnije. Raznovrsna prehrana je važna, jer svaki komad hrane donosi određenu količinu važnih minerala i vitamina vama i djetetu.

Dojilji je potrebno i više energije. Dnevno je potrebno pojesti 500 kalorija više nego prije trudnoće, jer se dnevno na dojenje gubi 400 do 800 kalorija. Preporučljivo je pojačati fizičku aktivnost, a nikakva kalorijska ograničenja ne dolaze u obzir, jer će to pogoditi djetetovu prehranu također.

Šta jesti

Hrana s mnogo celuloze i ostalih vlakana potrebna je u velikim količinama, a tu spada: voće, povrće i žitarice. Proteini su, također, važni (soja, jaja, riba, perad). Dnevno treba uzeti bar deset čaša tekućine, uključujući mlijeko, supe, vodu.

Idealan, balansirani obrok bi uključivao: šolju žitarica, komad voća, malu kašiku masnoće, rižu, 100 grama proteina kao što je bijelo meso i čašu mlijeka. Dojilji su potrebna tri glavna obroka dnevno, a između njih manji obroci koji se sastoje od voća, povrća ili proteina.

Šta bebi ne treba

Pržena hrana, fast food, kolači, grickalice, gazirana pića i sokovi ne koriste ni majci ni djetetu, a samo povećavaju tjelesnu masu.

Preuzmite aplikacije Dnevnog avaza za Android i iOS.

NA VRH