Za buduće mame

Osam preporuka trudnicama

Autor: "Bebe i mame"
02.06.2018 16:39
A
A
A

Čim ljudima oko sebe klažete da ste trudni, odmah sa svih stana počnu pljuštati savjeti. Dobar savjet je dobrodošao, ali vodite se vlastitim shvatanjima, jer su mnoga ranija pravila odavno zastarjela. Evo nekih preporuka stručnjaka koji se bave materinstvom:

1 Tijelo u trudnoći ima izuzetno važan posao i nemojte se praviti kao da se ništa ne događa. Odmarajte se mnog više nego ranije, jer ćete nakon poroda imati pune ruke posla i rijetko ćete sebi moći ugoditi.

Lezite kada ste umorni, udovoljavajte svojim željama i ne opterećujte se stvarima poput prljavih prozora i neispeglanog veša. Ali, nikao se nemojte ponašati kao da ste bolesni.

Trudnoća nije bolest, sve promjene koje je prate su prirodne i samo trebate biti oprezni i pod ljekarskim nadzorom.

2 Trudnoća ne znači da trebate biti potpuno fizički neaktivni. Ako se dobro osjećate možete vježbati tokom svih devet mjeseci. Naravno, uz konsultacije i odobrenje ljekara. Lagano istezanje, joga ili plivanje itekako će vam prijati. Izbjegavjte trčanje i odlaske na fitnes.

3 Jedite onoliko koliko želite, ali nikako ne za dvoje. Umjesto količine, obratite pažnju na kvalitet namirnica koje unosite u organizam i pobrinite se da jedete tri glavna obroka i tri međuobroka koja će uključivati jogurte i voće.

Potrudite se da jedete namirnice bogate željezom (crveno meso, špinat, sušeno voće), a izbjegavajte masnu hranu i grickalice.

4 Normalno je da tokom trudnoće dobijete oko 12 kilograma, ali postepeno i ravnomjerno. Nikako ne smijete biti na dijeti, ali ne trebate ni koristiti trudnoću kako biste se predali i sakupljali kilograme. Višak kilograma može vam štetiti i otežati porođaj.

5 Uzimajte folnu kiselinu tri mjeseca prije začeća, a ako ste zakasnili ovaj vitamin vam je prijeko potreban u prvih 12 sedmica trudnoće.

6 Veliki broj trudnica koje su pušači, zbog hormonalnih promjena, bace cigarete. Ako niste među tom grupom, pokušajte prestati pušiti sve dok ne prestanete s dojenjem.

7 Neke namirnice treba izbjegavati: školjke, paštete, jaja, meke sireve i meso koje nije dovoljno termički obrađeno.

8 Izbjegavajte žene koje prepričavaju horor priče o porođaju i stravičnim bolovima koje su pretrpjele. One koje o tome pričaju, olakšavaju sebi, a ne vama.


Više o:

Trudnoća