KORISNO Držite se sedam strategija

Kako smanjiti bol u leđima tokom trudnoće

Dobivanje na težini u predjelu stomaka predstavlja problem za donji dio leđa i stvara pritisak na pršljenove

Bebe i mame

Bol u leđima je neugodan pratilac trudnoće

Foto: Ilustracija


Trudnoća je ispunjena brojnim lijepim trenucima, ali tih 40 sedmica budućoj mami mogu donijeti i određene tegobe, poput bola u leđima

Dobivanje na težini u predjelu stomaka predstavlja problem za donji dio leđa i stvara pritisak na pršljenove. 

Ako imate bolove u leđima tokom trudnoće, koristite sigurne lijekove protiv bolova, uz prethodnu konsultaciju s ljekarom.  Pomoći će vam i masaža i lagane vježbe. 

Držite se sedam strategija da spriječite bol u leđima tokom trudnoće.

1. Spavajte na lijevoj strani

Spavanje u ovom položaju dozvoljavam vašoj kičmi da se odmori u prirodnom položaju. Pokušajte spavati na lijevoj strani u toku trudnoće, kako bi poboljšali protok krvi.

2. Idite na masažu

Masaže su generalno dobre za svakoga sa bolom u leđima. Čak i dok ste trudni, to je sigurna i korisna opcija. 

3. Nosite udobne cipele

Nikako ne birajte visoke štikle ili baletanke. Cipele s dobrim ulošcima su najbolje.

  • Počastite se masažom

    Počastite se masažom

    Foto: Ilustracja


4. Pravilno držanje je najvažnije

Dok ste trudni, trebali biste ramena zabaciti pozadi dok sjedite ili šetate. Koristite podršku lumbalnog dijela dok ste u stolici, a dobre opcije su poluizduvane lopte za plažu ili urolan peškir. 

Trudnički stomak mijenja vaš centar ravnoteže i dovodi do povećanja bola u leđima. 

5. Ne podižite ništa teško

Ako nešto podižete, savijte kukove i koljena, a ne leđa. Kako dobijate na težini, sve teže ćete moći stvari podizati i nositi. Osluškujte svoje tijelo i ako osjetite napor, odmorite se. 

6. Kada se bol javlja

Posavjetujte se s ljekarom ako bol ne prestaje. Možda imate neku povredu ili stanje za koje do sada niste znali. 

7. Vježbajte i ojačajte leđa

Šetnja i plivanje su dva dobra primjera koja će vam pomoći da ojačate cjelokupno tijelo, ali i da drži vašu kilažu pod kontrolom. Dok plivate, smanjuje se težina koju nosite jer ste u vodi, a aktivnost pomaže kod održavanja tonusa mišića.

Trudnoća i porod
Vježbajte tokom trudnoće

Više o temi Trudnoća

NA VRH

Komentari

Podijeli članak na