MANJI BH. ENTITET

Kampanja "Društveno odgovorni": U markete stigli prvi proizvodi sa nula posto marže

Na spisku artikala sa nula posto marže nalazi se 50 proizvoda domaćih proizvođača kobasice, salame, začini, kompoti, džemovi, ajvar, pileća pašteta...

U markete stigli prvi proizvodi sa nula posto marže. Siniša Pašalić / Ringier

H. J. I.

7.10.2023

Marketi koji učestvuju u kampanji "Društveno odgovorni" u manjem bh. entitetu RS izložili su prve proizvode na koje nije obračunata marža. 

Na spisku artikala sa nula posto marže nalazi se 50 proizvoda domaćih proizvođača kobasice, salame, začini, kompoti, džemovi, ajvar, pileća pašteta, mlijeko, supe i deterdženti, ipak nisu još svi oni na policama.

Nova i stara cijena

U jednoj trgovini u Banjoj Luci, koja učestvuje u ovoj kampanji, kupcima je predočena i nova i stara cijena proizvoda.

Tako se ovdje može kupiti mala pavlaka sa 20 posto mliječne masti, po cijeni od 1,10 do 1,13 KM. Pavlaka je, u zavisnosti od marke, jeftinija od 7 do 25 pfeniga. Pavlaka sa 12 posto masti košta 92 feninga, umjesto ranijih 1,09 KM.

Stiker "0 posto marže"

Mlijeko od 1,5 posto masti je sa 2,09 KM pojeftinilo na 2,06 KM.

Domaći ajvar od 300 grama može se kupiti po cijeni od 4,15 KM, a koštao je 4,45 KM. Cijena marmelade od šipka od 370 grama je 4,65 KM.

Ispod ovih proizvoda nalazi se stiker “0 posto marže”

Iz Ministarstva trgovine i turizma RS je rečeno da bi svi proizvodi trebali biti izloženi u radnjama do kraja sedmice. U kampanji učestvuju 19 domaćih proizvođača, 22 marketa i četiri distributera, prenosi Srpskainfo.

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.