RAZVOJ DJETETA Fizičke vježbe u vodi su odlične

Voda je idealan sportski teren

Zbog plutanja tijela, opterećenje na kičmu je manje, a i sile na ekstremitete u vodi su drugačije nego na suhom, pa se tijelo spontano adaptira tim drugačijim pokretima

Bebe i mame
29.08.2019 09:58

Vodeni sportovi manje opterećuju dječiju kičmu

Foto: Ilustracija

Ovo je idealno vrijeme ukoliko želite provjeriti da li je vaše dijete zainteresirano za neki od vodenih sportova. Dobro je da mladi probaju što više različitih pokreta, a plivanje upravo to omogućava.  

Fizičke vježbe u vodi odlične su za razvoj djeteta u ranim godinama, počevši već od vrtića. No, ne zaboravite da u vodi vladaju drugačiji zakoni fizike. Prije svega, tijelo u vodi ima manju relativnu težinu nego na tlu.

Zbog plutanja tijela, opterećenje na kičmu je manje, a i sile na ekstremitete u vodi su drugačije nego na suhom, pa se tijelo spontano adaptira tim drugačijim pokretima i postaje motorički spretnije.

Da bi se tijelo uravnotežilo, časovima gimnastike ili plesa (gdje je izuzetno bitan balans), treniranjem borilačkih vještina (gdje se podjednako vježbaju i lijeva i desna strana) ili plivanjem, sprečava se slabljenje rijetko korištenih grupa mišća i teškoće s koštano-zglobnim sistemom kasnije u životu.

Koje su glavne prednosti vodenih sportova za djecu?

- Manje opterećuju kičmu;

- Za pokrete se istovremeno aktiviraju velike grupe mišića, što je vrlo pogodno za predškolsko dijete zbog kompletnosti kretanja;

- Razvijaju kardiovaskularni sistem (pogotovo kod dugotrajnije neprekinute aktivnosti);

- Razvijaju centre za termoregulaciju (da li ste ikada vidjeli plivača kojem je hladno?).

Komentari

NA VRH